Ağıllı Ofis

İclas otaqlarının bronlaşdırılması

Ofislərinizdə mövcud olan iclas otaqlarının saylarına uyğun öncədən əməkdaşlarınız sayt və ya aplikasiya üzərindən həmin otaqlardan birini və ya bir neçəsini bron edə bilər. Bron zamanı əks olunan məlumatlara əsasən digərlərinin kim tərəfindən bron olunmasını, mövzunun başlığını və hansı saatları əks olunacağını görə bilərlər. Bu sistemin köməkliyilə artıq ziyarətçi saatlarının və ya iclas saatlarının eyni zamanda kəsişməsinin öncədən planlı şəkildə qarşısını alacaqsınız.

İşçi davamiyyətinə nəzarət

Bu sistemlərin köməkliyilə işçi heyətinin avtomatik işə daxil olma və çıxma vaxtlarına nəzarət və eləcədə iş saatlarının hazır hesabatlarının İR-a yönəlməsini təmin edəcəksiniz.

Kommunal xərclərə nəzarət

Bu həllərin vaistəsilə sayğaclara quraşdırılmış ağıllı oxuyucuların və proqram təminatlarının nəticəsində cari zaman kəsiyində nəzarət edərək maliyyə əməliyyatlarını reallaşdıra bilərsiniz.

Elektron sənəd dövriyyəsi

Elektron sənəd dövriyyəsi dediyimiz zaman yalnız sənədlərin elektronlaşdırılması deyil daha artığını sizə təklif edirik. Sənədlərin QR-kod vaistəsilə eyniləşdirilməsi, elektron imza sahibliyi (yalnız imza səlahiyyətli), avtomatlaşdırılmış sənədlərin yoxlanışı və s.

I Rely
Adətən bir saat ərzində cavab verir

I Rely
Salam 👋

Sizə necə kömək edə bilərik?
17:55
×
Sualınız var?